Friday, March 7, 2014

Min Sosiale Medier Strategi

Jeg bestemte meg for å lage en strategi for den fiktive bedriften "Lokalsport AS". Enjoy!

4 comments:

  1. Hva mener med å «bli den best likte», tenker da i forhold til målbarhet. Flest likes på Facebook, eller best omsetning? Hvem bestemmer «hvilken» stemme i bygda. De ansatte kan jo ha forskjellige synspunkter?

    Liker at det skal brukes video… Kan feks være genialt å få en som prater dialekten til å komme med smøretips til ski, eller filmer fra aktiviteter i nærheten.

    ReplyDelete
  2. Hei, Snorre.

    God strategi. Liker at idéen om at bloggen kan være bedriftens stemme i diverse bygdespørsmål. Bør som Arne sier bestemme seg for synspunkter man skal fremme, slik at de ikke motsier seg selv.

    Kristoffer

    ReplyDelete
  3. Hei,

    God og "personlig" strategi. Jeg likte godt din Overordnede plan og at det kommer tydelig fra hva som skal gjøres for å nå målene, også tydelige beskrivelser av bruken som er tenkt for de ulike mediene.

    Jeg kan gjerne være litt enig med Arne "Nøtta" i at målene med monitorering kunne vært fokusert mer på hvorfor man ønsker oppmerksomhet i sosiale medier.

    Ellers veldig bra.

    Tove

    ReplyDelete
  4. Takk for lærerike tilbakemeldinger :-)

    ReplyDelete